nedeľa 29. mája 2011

Pikantné cestoviny s tuniakom a bazalkovým pestom

   Tieto cestovinky sú tak trošku na takú povedzme "dietnejšiu" nôtu. Musím povedať, že hoci moje deti ešte nejak extra neprišli na chuť bazalkového pesta, / o olivovom oleji nevraviac - ten kamuflujem ako sa dá /ja ho asi môžem vyjedať i lyžičkou :D. No, snáď sa dostanem u nich i do štádia, keď im i táto verzia bude chutiť - zatiaľ oni upredňostnili klasicky kečup :DD, ktorým si to jedlo bohate popolievali - no veď - i tak sa dá :DD

Prísady:
* 3/4 balíka cestovín
* 185g konzerva tuniaka vo vlastnej šťave
* 2 PL bazalkového pesta /kľudne podľa vlastnej chuti viacej, či menej/
* 1 PL olivový olej
* 3 struky pretlačený cesnak
* rozdrevená chilli paprička,- prípadne chilli korenie - tiež podľa svojho gusta
* tvrdý syr na strúhanie - parmezán, prípadne aidam, a pod

1. Cestovinky vyvaríme v osolenej vode
2. zatiaľ si miske premiešame tuniaka, pretlačený cesnak, olivový olj, bazalkové pesto a chilli korenie
3. premiešame s horúcimi vyvarenými cestovinami, posypeme bohate syrom, aký doma nájdeme, alebo aký máme radi a hotovo :D
/ samozrejme množstvo korenín, cesnaku, pesta si môžeme regulovať podľa svojej chuti/

6 komentárov:

  1. Ja kečup nemusím, táto verzia sa mi páči oveľa viac, mňam, mňam...Darina B. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. u nás som si ich v tomto prevedení jedla sama :DDD, malé s tým kečupom - no hlavne, že som to do nich aspoň týmto spôsobom do nich dostala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. práve obedujem vynikajúce dakujem za tip

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Martinka, ja som sa na dovolenke rozjedla cestovin a po prichode domov v tomto trende veselo pokracujem :)) jednoducho milujem taketo jednoduche chute, taliani sa s tym neparaju, postaci par kvalitnych surovin a vyborne jedlo je na svete! dnes som zhodou okolnosti varila na podobnu notu, no namiesto tuniaka som pouzila lososa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ooch jej Evik, ja teda mnôžem veselo cestoviny každý deň - mám ich veľmi rada tiež. A to máš pravdu - Talianska kuchyńa je úžasná vo svojej jednoduchosti a pritom tak chutnááá

    OdpovedaťOdstrániť